Şuan bizde 10 adet 3D Printer mevcut kapalı kabin. Biz fabrikalara parça üretmek istiyoruz bunun kontağını nasıl kurabiliriz veya nasıl iletişime geçebiliriz ?

Toplu mail aklıma geldi. Daha farklı sizin önerileriniz mevcut mudur ?