• 16-10-2025, 16:15:49
    #1
    Merhabalar arkadaşlar bir bir kaza yaşasak ve karşı taraf tutanak tutmak istemese ortada bir tartışma yaşansa bizim aracımızda araç içi arka-ön kamera varsa sigorta şirketinden veya polis-dava aracılığı ile zararı alabilir miyiz bu konu hakkında neler yapıyorsunuz veya yaptınız bilgisi olanlar yazarsa sevindim dünyanın bin türlü hali var...
  • 16-10-2025, 16:20:00
    #2
    Olay yerinden ayrılmayıp polis çağırıp tutanak tutturmanız gerekiyor.
  • 16-10-2025, 16:23:33
    #3
    Ben böyle durumlarda polisi arıyorum. Karşı taraflarla anlaşma yapamadığımı konunun kavgaya dönüşeceğini belirtince polis ekibi gönderiliyor.
  • 16-10-2025, 16:23:50
    #4
    mestoness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar bir bir kaza yaşasak ve karşı taraf tutanak tutmak istemese ortada bir tartışma yaşansa bizim aracımızda araç içi arka-ön kamera varsa sigorta şirketinden veya polis-dava aracılığı ile zararı alabilir miyiz bu konu hakkında neler yapıyorsunuz veya yaptınız bilgisi olanlar yazarsa sevindim dünyanın bin türlü hali var...
    istemiyorsa ve istemediğinin kaydı varsa elleme o gitsin sen çek tek taraflı tut polis çağır bitti gitti tüm ihale onda
  • 16-10-2025, 16:27:38
    #5
    Bence ilk yapılması gereken araçtan iner inmez hemen aracınızı karşı aracı ve etrafı videoya almak olmalı, sonrasında araç yürüyecek durumdaysa müsait bir yere çekilip karşılıklı anlaşılır, karşı taraf laftan anlamayan biriyse muhattap olunmaz, polisi ararsınız polis tutanak tutar, elinizdeki videoyu delil olarak gösterirsiniz.
  • 16-10-2025, 17:36:03
    #6
    teşekkür ederim