Merhabalar arkadaşlar bir bir kaza yaşasak ve karşı taraf tutanak tutmak istemese ortada bir tartışma yaşansa bizim aracımızda araç içi arka-ön kamera varsa sigorta şirketinden veya polis-dava aracılığı ile zararı alabilir miyiz bu konu hakkında neler yapıyorsunuz veya yaptınız bilgisi olanlar yazarsa sevindim dünyanın bin türlü hali var...