macbook air m4 alınır mı ?
28
●1.046
- 14-10-2025, 02:54:45Merhaba ben şuan m4 çipi kullanıyorum aynı zamanda mesleğimde yazılımcılık bilgisayarı zorlayan emülatörler vs. kullanıyorum tek kelimeyle harika windowstan geçiş yapınca resmen noluyo ya dedim arkada onlarca web sayfası açık kod idesi açık üstüne emülatör açık banamısın demiyor şarjıda şaşırtıcı derece fazla gidiyor bunları değerlendirip alabilirsin
- 14-10-2025, 02:56:23Valla pt de m1 28 k Tl üzerine 3 k koyunca m2 alınıyor m2 parasının üzerine 4 k koyunca m3 alııyor onun üzerine de 2 k koyunca m4 alınıyor böyle diye diye kararı m4 e verdik :Smustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2025, 03:43:24bende alacağım sırf kodlama için ama bunu yaşarım diye çok korkuyorum...Jacklewin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2025, 07:21:39Fan yok hocam evet pasif soğutma sistemiyle çalışıyor (kasa üzerinden ısı dağıtma)furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle