evde setup var, dışarı işler için m3 aldım kullanıyorum. Gayet iyi ama alışamadım rutin dışarda günlük işler için, Perşembe günü Lenova LOG ile takaslicağım windowsa geri dönüyorum..
bende alacağım sırf kodlama için ama bunu yaşarım diye çok korkuyorum...