• 14-10-2025, 02:53:58
    #10
    Play Console & Cloud 🌠
    Eğer imkanınız varsa Pro serisi alın. Air serilerinde zamanla, ısınmadan dolayı fan açmama sorunu yaşanıyor.
  • 14-10-2025, 02:54:45
    #11
    Merhaba ben şuan m4 çipi kullanıyorum aynı zamanda mesleğimde yazılımcılık bilgisayarı zorlayan emülatörler vs. kullanıyorum tek kelimeyle harika windowstan geçiş yapınca resmen noluyo ya dedim arkada onlarca web sayfası açık kod idesi açık üstüne emülatör açık banamısın demiyor şarjıda şaşırtıcı derece fazla gidiyor bunları değerlendirip alabilirsin
  • 14-10-2025, 02:56:23
    #12
    mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç o kadar paraya gerek yok. Eve güzel bi sistem varsa m1 16gb ram modelini al. Çentik olayı zaten rezalet, al m1 16 rahatına bak ohhhhh. bende m1 16gb var m4 ü olan arkadaşla nerdeyse aynı sonuç alıyorum. günlük işlerde zaten fark yok. fazlalık kalan parayı da altına at rahatına bak
    Valla pt de m1 28 k Tl üzerine 3 k koyunca m2 alınıyor m2 parasının üzerine 4 k koyunca m3 alııyor onun üzerine de 2 k koyunca m4 alınıyor böyle diye diye kararı m4 e verdik :S
  • 14-10-2025, 03:34:48
    #13
    Hocam Sen bu soruyu sorarken Mac 2013 Proyla iş yapan forumdaşların gözünden yaş geldi
  • 14-10-2025, 03:43:24
    #14
    HesapSatis.com.tr
    Jacklewin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde setup var, dışarı işler için m3 aldım kullanıyorum. Gayet iyi ama alışamadım rutin dışarda günlük işler için, Perşembe günü Lenova LOG ile takaslicağım windowsa geri dönüyorum..
    bende alacağım sırf kodlama için ama bunu yaşarım diye çok korkuyorum...
  • 14-10-2025, 04:58:12
    #15
    Kurumsal PLUS
    Reklamsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer imkanınız varsa Pro serisi alın. Air serilerinde zamanla, ısınmadan dolayı fan açmama sorunu yaşanıyor.
    airde fan yok diye biliyoruım.
  • 14-10-2025, 07:21:39
    #16
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    airde fan yok diye biliyoruım.
    Fan yok hocam evet pasif soğutma sistemiyle çalışıyor (kasa üzerinden ısı dağıtma)
  • 14-10-2025, 07:38:47
    #17
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Kesinlikle tavsiye ederim ben de. M4 Air'e geçeli yaklaşık 2 ay olacak gerçekten süper cihaz, şarjı vs. çok iyi gidiyor.
  • 14-10-2025, 10:58:18
    #18
    Çok doğru bir tercih. Fazlasıyla kat ve kat işini görür.