Merhaba ben şuan m4 çipi kullanıyorum aynı zamanda mesleğimde yazılımcılık bilgisayarı zorlayan emülatörler vs. kullanıyorum tek kelimeyle harika windowstan geçiş yapınca resmen noluyo ya dedim arkada onlarca web sayfası açık kod idesi açık üstüne emülatör açık banamısın demiyor şarjıda şaşırtıcı derece fazla gidiyor bunları değerlendirip alabilirsin