• 13-10-2025, 15:00:43
    #10
    Ben 2 ay beklemiştim. 2 ay sonra eve bağlanmıştı.
  • 13-10-2025, 15:03:10
    #11
    senin adına sevindim.
    bizde de adsl vardı, 16mbit en fazla verebiliyorlardı, 16mbit verdiklerinde de hat kopuyordu kaldırmıyordu. O yüzden 11-12 mbit sınır koymuşlardı.
    Geçende öğrendim ki VDSL gelmiş, 50 mbit verebiliyorlarmış artık..
    insanların internetlerini görüp özeniyorum böyle ben de uzaktan
  • 13-10-2025, 15:09:31
    #12
    Hayırlı olsun hocam
  • 13-10-2025, 15:12:39
    #13
    Bizim yan sokaklara gelmiş turknet değil turbonet sokaktaki evler Bahçeli buraya gelmeyecek diyor bakalım napicaz hayırlı olsun sana
  • 13-10-2025, 15:15:11
    #14
    Kutu geleli 1 ay oldu ses soluk yok.
  • 14-10-2025, 07:57:02
    #15
    Komafelc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar sonunda Türk Telekom fiber kutu apartmanın içine koyuldu acaba ne zaman aktif olur ve alt yapı gelir
    yaklasık 6-7 aydır kutu duruyor bızım apartmanda henuz bı aktıvıte yok