senin adına sevindim.
bizde de adsl vardı, 16mbit en fazla verebiliyorlardı, 16mbit verdiklerinde de hat kopuyordu kaldırmıyordu. O yüzden 11-12 mbit sınır koymuşlardı.
Geçende öğrendim ki VDSL gelmiş, 50 mbit verebiliyorlarmış artık..
insanların internetlerini görüp özeniyorum böyle ben de uzaktan