Sonunda fiber kutu koyuldu
14
●306
- 13-10-2025, 15:03:10senin adına sevindim.
bizde de adsl vardı, 16mbit en fazla verebiliyorlardı, 16mbit verdiklerinde de hat kopuyordu kaldırmıyordu. O yüzden 11-12 mbit sınır koymuşlardı.
Geçende öğrendim ki VDSL gelmiş, 50 mbit verebiliyorlarmış artık..
insanların internetlerini görüp özeniyorum böyle ben de uzaktan
- 13-10-2025, 15:12:39Bizim yan sokaklara gelmiş turknet değil turbonet sokaktaki evler Bahçeli buraya gelmeyecek diyor bakalım napicaz hayırlı olsun sana
- 14-10-2025, 07:57:02yaklasık 6-7 aydır kutu duruyor bızım apartmanda henuz bı aktıvıte yokKomafelc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle