• 13-10-2025, 12:08:54
    #1
    Arkadaşlar ilk defa kontakt lens kullanacağım bir marka model öneriniz var. Mı doktorum fark etmez dedi marka model için ama emin olamadım kullanıp memnun olduğunuz model var mı
  • 13-10-2025, 12:12:29
    #2
    Acuvue Qasys, öneririm hocam
  • 13-10-2025, 12:16:08
    #3
    En iyisi sanırım
    Bausch lomb pure vision 2
  • 13-10-2025, 12:21:36
    #4
    Acuvue Oasys 2 yıldır kullanıyorum bir sorun yaşamadım.
  • 13-10-2025, 13:43:52
    #5
    Oasys kullanıyorum bende önerirm