• 12-10-2025, 19:18:07
    #1
    Merhaba, Türk Telekom kullanıyorum ayın 9 unda taahhütüm bitti. Türkcelle geçmek istiyorum fakat bayiye gidecek çok zamanım yok. Şehir merkezinin dışında yaşıyorum yani yakınlarda bir bayi yok. İnternet üzerinden geçiş yaparsam bir sorun olur mu ve hat vs gönderiyorlar mı acaba ? Çünkü duyduğum kadarıyla türkcell hattı türk telekom hattından daha fazla çekiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı acaba çünkü şuan da taahhüt bittiği için daha fazla para ödüyorum kullandığım faturaya ayrıca geçmek istediğim fatura Büyük Festival 60 GB
  • 12-10-2025, 19:19:04
    #2
    Online olarak başvuru yapabilirsin. Hat gönderiyorlar özel kurye ile geliyor ama sadece sana teslim ediyorlar bilgin olsun.
  • 12-10-2025, 19:20:55
    #3
    bamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online olarak başvuru yapabilirsin. Hat gönderiyorlar özel kurye ile geliyor ama sadece sana teslim ediyorlar bilgin olsun.
    hattada gerek yok e sim alın geçin hocam. 2 kodla taşımış oluyorsun
  • 12-10-2025, 19:20:58
    #4
    bamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online olarak başvuru yapabilirsin. Hat gönderiyorlar özel kurye ile geliyor ama sadece sana teslim ediyorlar bilgin olsun.
    Hocam peki başvurum kabul edildikten sonra türk telekom paketim devre dışı olacak ve hat gelmediği için hali hazırda kullandığım türk telekom hattıma turkcell paketimi devreye girecek yoksa turkcell hattı gelene kadar boşta bekleyecek ve bir şey kullanamayacak mıyım
  • 12-10-2025, 19:21:37
    #5
    Geçiş yapmak istediğin operatörün mobil uygulamasını indirip geçiş yapmak istiyorum seçeneği ile işleme devam et hocam. Ve lokasyon bazlı kampanyalar mevcut konumunu açık tutarak bu işlemi yap
  • 12-10-2025, 19:22:35
    #6
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hattada gerek yok e sim alın geçin hocam. 2 kodla taşımış oluyorsun
    Hocam iphone x kullanıyorum e sim destekliyor mu bilgim yok
  • 12-10-2025, 19:23:10
    #7
    hsynpng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki başvurum kabul edildikten sonra türk telekom paketim devre dışı olacak ve hat gelmediği için hali hazırda kullandığım türk telekom hattıma turkcell paketimi devreye girecek yoksa turkcell hattı gelene kadar boşta bekleyecek ve bir şey kullanamayacak mıyım

    Boşta bekleyeceksin maalesef çünkü fiziksel olarak geliyor kart
  • 12-10-2025, 19:23:22
    #8
    Mehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçiş yapmak istediğin operatörün mobil uygulamasını indirip geçiş yapmak istiyorum seçeneği ile işleme devam et hocam. Ve lokasyon bazlı kampanyalar mevcut konumunu açık tutarak bu işlemi yap
    Hocam bu geçiş işlemini yaptıktan sonra hemen kampanyasını kullanabiliyor muyum
  • 12-10-2025, 19:23:53
    #9
    bamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşta bekleyeceksin maalesef çünkü fiziksel olarak geliyor kart
    O zaman seve seve bayiye gitmek gerekiyor başka çözüm yok