Merhaba, Türk Telekom kullanıyorum ayın 9 unda taahhütüm bitti. Türkcelle geçmek istiyorum fakat bayiye gidecek çok zamanım yok. Şehir merkezinin dışında yaşıyorum yani yakınlarda bir bayi yok. İnternet üzerinden geçiş yaparsam bir sorun olur mu ve hat vs gönderiyorlar mı acaba ? Çünkü duyduğum kadarıyla türkcell hattı türk telekom hattından daha fazla çekiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı acaba çünkü şuan da taahhüt bittiği için daha fazla para ödüyorum kullandığım faturaya ayrıca geçmek istediğim fatura Büyük Festival 60 GB