Taahhüt bitti Turkcell Geçiş Yardım !
10
●166
- 12-10-2025, 19:18:07Merhaba, Türk Telekom kullanıyorum ayın 9 unda taahhütüm bitti. Türkcelle geçmek istiyorum fakat bayiye gidecek çok zamanım yok. Şehir merkezinin dışında yaşıyorum yani yakınlarda bir bayi yok. İnternet üzerinden geçiş yaparsam bir sorun olur mu ve hat vs gönderiyorlar mı acaba ? Çünkü duyduğum kadarıyla türkcell hattı türk telekom hattından daha fazla çekiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı acaba çünkü şuan da taahhüt bittiği için daha fazla para ödüyorum kullandığım faturaya ayrıca geçmek istediğim fatura Büyük Festival 60 GB
- 12-10-2025, 19:20:55hattada gerek yok e sim alın geçin hocam. 2 kodla taşımış oluyorsunbamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2025, 19:20:58Hocam peki başvurum kabul edildikten sonra türk telekom paketim devre dışı olacak ve hat gelmediği için hali hazırda kullandığım türk telekom hattıma turkcell paketimi devreye girecek yoksa turkcell hattı gelene kadar boşta bekleyecek ve bir şey kullanamayacak mıyımbamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2025, 19:22:35Hocam iphone x kullanıyorum e sim destekliyor mu bilgim yokandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2025, 19:23:10hsynpng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşta bekleyeceksin maalesef çünkü fiziksel olarak geliyor kart
- 12-10-2025, 19:23:22Hocam bu geçiş işlemini yaptıktan sonra hemen kampanyasını kullanabiliyor muyumMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2025, 19:23:53O zaman seve seve bayiye gitmek gerekiyor başka çözüm yokbamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle