• 11-10-2025, 01:12:31
    #1
    Merhaba hocalarım,
    Uzun zamandır bi ticaret yeri açmayı düşünüyorum bunun için sigorta acentesi olmak bana cazip geliyor ama şubelik şeklinde. Vakti ve tecrübesi olan güncel olarak acentesi olan arkadaşlar bana yardımcı olması mümkün mü? Tavsiye ve tecrübe benim için çok önemli. Teşekkürler 🙏
  • 11-10-2025, 12:49:24
    #2
    segem belgen var mı ne mezunusun
  • 11-10-2025, 20:19:32
    #3
    RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    segem belgen var mı ne mezunusun
    Merhaba, lise mezunuyum hocam bayiilik yani alt şubelik için de prosedürler aynı mı?
  • 14-10-2025, 12:31:49
    #4
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, lise mezunuyum hocam bayiilik yani alt şubelik için de prosedürler aynı mı?
    aynı hocam ya müdür atayacaksınız yada yetki sahibi olacaksınız