Merhaba hocalarım,
Uzun zamandır bi ticaret yeri açmayı düşünüyorum bunun için sigorta acentesi olmak bana cazip geliyor ama şubelik şeklinde. Vakti ve tecrübesi olan güncel olarak acentesi olan arkadaşlar bana yardımcı olması mümkün mü? Tavsiye ve tecrübe benim için çok önemli. Teşekkürler 🙏
Sigorta Acentesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
3
●98
- 11-10-2025, 01:12:31
- 11-10-2025, 20:19:32Merhaba, lise mezunuyum hocam bayiilik yani alt şubelik için de prosedürler aynı mı?RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2025, 12:31:49aynı hocam ya müdür atayacaksınız yada yetki sahibi olacaksınızSonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle