SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, lise mezunuyum hocam bayiilik yani alt şubelik için de prosedürler aynı mı?
aynı hocam ya müdür atayacaksınız yada yetki sahibi olacaksınız