Selam R10 ahalisi 👋
Her gün kod, proje, SEO konuÅŸuyoruz ama biraz da dertleÅŸelim dedim 😅
Kimin kahvesi soÄŸudu, kim sabah alarmına 8 kere ertele dedi, kim yine “bugün spora baÅŸlıyorum” deyip baÅŸlamadı? 💪☕
Günün nasıl geçti? Komik bir şey yaşadın mı?
Ya da sadece “bugün hiçbir ÅŸey yapmadım, ama yine de yoruldum” mu diyorsun 😴
Ben baÅŸlayayım: Sabah “5 dakika daha” dedimÂ… gözümü açtım akÅŸam olmuÅŸ 😂
Bugün Hayat Size Ne Çektirdi R10?
12
●224
- 11-10-2025, 00:43:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 11-10-2025, 00:53:53Bugün hayat,emeğin sadece kendinde değeri olduğunu derin bir of çektirerek gösterdi.Çalıştığınız kişinin adı soyadı veya ne statüde olduğunun önemi yok.Emek değerini bilmeyen insanlar olduğu sürece de bu durum devam edicek sanırım.Kişiden yaptığınız hizmetin parasını istersiniz size triplenir ödeme yapmak istemez.Bin bir durum içerisinde ailenize destek olmak istersiniz aileniz de size ters kapı çevirir.Yani değerli forum üyeleri emek sadece yabancı ile bitmiyor aileniz bile görmemezlikten gelebiliyorlar herkese iyi forumlar diliyorum.
- 11-10-2025, 00:54:39Üyeliği durdurulduKripto yüzünden derin bir of sinir öfke vs