• 11-10-2025, 00:43:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam R10 ahalisi 👋
    Her gün kod, proje, SEO konuÅŸuyoruz ama biraz da dertleÅŸelim dedim 😅
    Kimin kahvesi soÄŸudu, kim sabah alarmına 8 kere ertele dedi, kim yine “bugün spora baÅŸlıyorum” deyip baÅŸlamadı? 💪☕

    Günün nasıl geçti? Komik bir şey yaşadın mı?
    Ya da sadece “bugün hiçbir ÅŸey yapmadım, ama yine de yoruldum” mu diyorsun 😴

    Ben baÅŸlayayım: Sabah “5 dakika daha” dedimÂ… gözümü açtım akÅŸam olmuÅŸ 😂
  • 11-10-2025, 00:43:48
    #2
    Geç uyandım yorgunum üstat ya
  • 11-10-2025, 00:44:21
    #3
    Bir of çektirdi..
  • 11-10-2025, 00:45:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ya sabır çektirdi bol bol
  • 11-10-2025, 00:48:21
    #5
    Hafif bel ağrısı çektim. Sebebi benim. Hayatın suçu yok
  • 11-10-2025, 00:49:55
    #6
    çile
  • 11-10-2025, 00:53:53
    #7
    Bugün hayat,emeğin sadece kendinde değeri olduğunu derin bir of çektirerek gösterdi.Çalıştığınız kişinin adı soyadı veya ne statüde olduğunun önemi yok.Emek değerini bilmeyen insanlar olduğu sürece de bu durum devam edicek sanırım.Kişiden yaptığınız hizmetin parasını istersiniz size triplenir ödeme yapmak istemez.Bin bir durum içerisinde ailenize destek olmak istersiniz aileniz de size ters kapı çevirir.Yani değerli forum üyeleri emek sadece yabancı ile bitmiyor aileniz bile görmemezlikten gelebiliyorlar herkese iyi forumlar diliyorum.
  • 11-10-2025, 00:54:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kripto yüzünden derin bir of sinir öfke vs
  • 11-10-2025, 00:57:11
    #9
    Oto kurtarıcımı satışa koydum... Az önce binancede liq oldum... Hep zarar hep zarar...