Selam R10 ahalisi 👋
Her gün kod, proje, SEO konuşuyoruz ama biraz da dertleşelim dedim 😅
Kimin kahvesi soğudu, kim sabah alarmına 8 kere ertele dedi, kim yine “bugün spora başlıyorum” deyip başlamadı? 💪☕

Günün nasıl geçti? Komik bir şey yaşadın mı?
Ya da sadece “bugün hiçbir şey yapmadım, ama yine de yoruldum” mu diyorsun 😴

Ben başlayayım: Sabah “5 dakika daha” dedim… gözümü açtım akşam olmuş 😂