Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selam R10 ahalisi 👋
Her gün kod, proje, SEO konuşuyoruz ama biraz da dertleşelim dedim 😅
Kimin kahvesi soğudu, kim sabah alarmına 8 kere ertele dedi, kim yine bugün spora başlıyorum deyip başlamadı? 💪☕
Günün nasıl geçti? Komik bir şey yaşadın mı?
Ya da sadece bugün hiçbir şey yapmadım, ama yine de yoruldum mu diyorsun 😴
Ben başlayayım: Sabah 5 dakika daha dedim
gözümü açtım akşam olmuş 😂