Bugün hayat,emeğin sadece kendinde değeri olduğunu derin bir of çektirerek gösterdi.Çalıştığınız kişinin adı soyadı veya ne statüde olduğunun önemi yok.Emek değerini bilmeyen insanlar olduğu sürece de bu durum devam edicek sanırım.Kişiden yaptığınız hizmetin parasını istersiniz size triplenir ödeme yapmak istemez.Bin bir durum içerisinde ailenize destek olmak istersiniz aileniz de size ters kapı çevirir.Yani değerli forum üyeleri emek sadece yabancı ile bitmiyor aileniz bile görmemezlikten gelebiliyorlar herkese iyi forumlar diliyorum.