• 07-10-2025, 14:59:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yaş 38, zaten genel bir bıkkınlık ve monotonluk var ancak son 2 yıldır enerjim sıfır, evden çıkasım yok, iş yerinde mesaiyi zor bitiriyorum. Biraz internetten araştırdım, Phytodef Demir + Folik Asit + Vitamin B12 + Vitamin C kullanmaya başladım, daha bir kaç gün oldu. Umarım faydalı olur.

    Bu tarz takviyeler kullanan ya da enerji kazanmak için başka bildiği yöntemler olan var mıdır aranızda?
  • 07-10-2025, 15:01:19
    #2
    kilo kan grubu, kan testi sonucu herkeste değişir ama , gıda takviyesini abartma derim
  • 07-10-2025, 15:02:49
    #3
    Aynı şeyi yaşadım… troid çıktı şuan çok iyiyim gidip troid kontrolü yaptırın.
  • 07-10-2025, 15:08:12
    #4
    Mydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kilo kan grubu, kan testi sonucu herkeste değişir ama , gıda takviyesini abartma derim
    Testleri yaptırdım, kan değerlerin vs normal dediler. Kolestrol sınırdaymış sadece. Onun da zararı yok dikkat et dedi doktor.
  • 07-10-2025, 15:09:08
    #5
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyi yaşadım… troid çıktı şuan çok iyiyim gidip troid kontrolü yaptırın.
    Çok geçmiş olsun, ne aklıma geldi ne de duydum daha önce. Kontrol ettirmekte fayda var tabi.
  • 07-10-2025, 15:09:35
    #6
    aynı durumları bende yaşıyorum kan testi vs yaptırdım herşeyim muazzam çıkıyor sorunsuz galiba artık hep aynı şeyleri yapmaktan bıkkınlık geldi sonucunda piskolojimizi etkiliyor olabilir bu şekilde düşünmeye başladım artık.
  • 07-10-2025, 15:11:51
    #7
    Size bir tavsiyem var polen, propolis ve arı ekmeği karışımı bulun, sabahları kahvaltıdan 30 dakika önce bir tatlı kaşığı yiyin ve günlük rutininizde sadece çay varsa bunun yerine günde 1-2 fincan filtre kahve içmeye alışın.
  • 07-10-2025, 15:12:58
    #8
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durumları bende yaşıyorum kan testi vs yaptırdım herşeyim muazzam çıkıyor sorunsuz galiba artık hep aynı şeyleri yapmaktan bıkkınlık geldi sonucunda piskolojimizi etkiliyor olabilir bu şekilde düşünmeye başladım artık.
    Ben de bunu kendime yediremiyorum işte O yüzden çıkış yolu arıyorum, psikolojimin güçlü olduğuna inanıyorum ya da inanmak istiyorum. Sirkelen ve kendine gel, güçlen diyorum kendime
  • 07-10-2025, 15:13:02
    #9
    saydıklarının hepsi depresyon belirtisi. gayet sağlıksın sanki, biraz da mutlu hissetsen enerjin gelir gibi. kan değerlerin normalse takviyenin bi faydası olacak mı ki? bence psikolojik destek almalısın.