aynı durumları bende yaşıyorum kan testi vs yaptırdım herşeyim muazzam çıkıyor sorunsuz galiba artık hep aynı şeyleri yapmaktan bıkkınlık geldi sonucunda piskolojimizi etkiliyor olabilir bu şekilde düşünmeye başladım artık.
Ben de bunu kendime yediremiyorum işte

O yüzden çıkış yolu arıyorum, psikolojimin güçlü olduğuna inanıyorum ya da inanmak istiyorum. Sirkelen ve kendine gel, güçlen diyorum kendime