Merhaba arkadaşlar, yaş 38, zaten genel bir bıkkınlık ve monotonluk var ancak son 2 yıldır enerjim sıfır, evden çıkasım yok, iş yerinde mesaiyi zor bitiriyorum. Biraz internetten araştırdım,
Phytodef Demir + Folik Asit + Vitamin B12 + Vitamin C kullanmaya başladım, daha bir kaç gün oldu. Umarım faydalı olur.
Bu tarz takviyeler kullanan ya da enerji kazanmak için başka bildiği yöntemler olan var mıdır aranızda?