Merhaba arkadaşlar, yaş 38, zaten genel bir bıkkınlık ve monotonluk var ancak son 2 yıldır enerjim sıfır, evden çıkasım yok, iş yerinde mesaiyi zor bitiriyorum. Biraz internetten araştırdım, Phytodef Demir + Folik Asit + Vitamin B12 + Vitamin C kullanmaya başladım, daha bir kaç gün oldu. Umarım faydalı olur.
Bu tarz takviyeler kullanan ya da enerji kazanmak için başka bildiği yöntemler olan var mıdır aranızda?
Enerji için takviye kullanmak
12
●248
- 07-10-2025, 15:08:12Testleri yaptırdım, kan değerlerin vs normal dediler. Kolestrol sınırdaymış sadece. Onun da zararı yok dikkat et dedi doktor.Mydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2025, 15:09:08Çok geçmiş olsun, ne aklıma geldi ne de duydum daha önce. Kontrol ettirmekte fayda var tabi.Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2025, 15:12:58Ben de bunu kendime yediremiyorum işteProject10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden çıkış yolu arıyorum, psikolojimin güçlü olduğuna inanıyorum ya da inanmak istiyorum. Sirkelen ve kendine gel, güçlen diyorum kendime
O yüzden çıkış yolu arıyorum, psikolojimin güçlü olduğuna inanıyorum ya da inanmak istiyorum. Sirkelen ve kendine gel, güçlen diyorum kendime