18 yaşımdan sonrasını hatırlamıyorum
15
●536
- 06-10-2025, 08:59:06Hocam 30-35 yaşını devirince, bir de yakın çevrende hissetmesen bile çocukluğunda izlediğin dizilerin başrollerinin kıyaslamasını yap fotoğraflarla o sana kısa gelen zaman biriminde insanoğlunun değişimini gösterecek maalesef geçen günün kıymetini bilmek gerekiyor. Allah bilir ama kalan ömrümüz geçenden uzun değil hızlı geçmiyor çok hızlı geçiyor. Belli bir zamandan sonra aradaki yıllar kayıp gibi .
- 06-10-2025, 09:04:03Birazda senin elinde gibi hocam kendini rutine alıştırmamak gerek bende 27 yaşındayım nerde aktivite bulsam gidiyorum memlekette pek yok ama kamp olur gezi olur spor olur bunlara hayatında yer verirsen azda konuşmayı biliyorsan bir iki ortam düzgün arkadaş çevresiyle o eski günlerine dönersin diye düşünüyorum. Bu zamanın yetmemesinin sebebi daha çok çevre 18 yaşındayken sürekli bi arkadaş çevresi ile takılıyordun şimdi teksin belki 3-4 kişi okey aktivitesi bu sayıyı arttırmak gerek.
- 06-10-2025, 09:41:32Lise zamanı herkesin yavaştı kardeşim lise bitince hele bı de iş sahibi olunca zamanı tutamiyorsun.puan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama benim için durum farklı 16 yaşındayım ve çok yavaş geçiyor zaman