puan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah tüm abilerim aynı şeyi söylemiş ama benim için durum farklı 16 yaşındayım ve çok yavaş geçiyor zaman
Lise zamanı herkesin yavaştı kardeşim lise bitince hele bı de iş sahibi olunca zamanı tutamiyorsun.