Birazda senin elinde gibi hocam kendini rutine alıştırmamak gerek bende 27 yaşındayım nerde aktivite bulsam gidiyorum memlekette pek yok ama kamp olur gezi olur spor olur bunlara hayatında yer verirsen azda konuşmayı biliyorsan bir iki ortam düzgün arkadaş çevresiyle o eski günlerine dönersin diye düşünüyorum. Bu zamanın yetmemesinin sebebi daha çok çevre 18 yaşındayken sürekli bi arkadaş çevresi ile takılıyordun şimdi teksin belki 3-4 kişi okey aktivitesi bu sayıyı arttırmak gerek.