• 06-10-2025, 07:19:31
    #10
    Aynı hocam 29 um bende. Hayatın tadını çıkarın yakında sona erecek.
  • 06-10-2025, 08:34:55
    #11
    Maşallah tüm abilerim aynı şeyi söylemiş ama benim için durum farklı 16 yaşındayım ve çok yavaş geçiyor zaman
  • 06-10-2025, 08:59:06
    #12
    Hocam 30-35 yaşını devirince, bir de yakın çevrende hissetmesen bile çocukluğunda izlediğin dizilerin başrollerinin kıyaslamasını yap fotoğraflarla o sana kısa gelen zaman biriminde insanoğlunun değişimini gösterecek maalesef geçen günün kıymetini bilmek gerekiyor. Allah bilir ama kalan ömrümüz geçenden uzun değil hızlı geçmiyor çok hızlı geçiyor. Belli bir zamandan sonra aradaki yıllar kayıp gibi .
  • 06-10-2025, 09:04:03
    #13
    Birazda senin elinde gibi hocam kendini rutine alıştırmamak gerek bende 27 yaşındayım nerde aktivite bulsam gidiyorum memlekette pek yok ama kamp olur gezi olur spor olur bunlara hayatında yer verirsen azda konuşmayı biliyorsan bir iki ortam düzgün arkadaş çevresiyle o eski günlerine dönersin diye düşünüyorum. Bu zamanın yetmemesinin sebebi daha çok çevre 18 yaşındayken sürekli bi arkadaş çevresi ile takılıyordun şimdi teksin belki 3-4 kişi okey aktivitesi bu sayıyı arttırmak gerek.
  • 06-10-2025, 09:40:22
    #14
    Kategori Moderatörü
    22 yaştan sonrasını hatırlamıyorum
  • 06-10-2025, 09:41:32
    #15
    Kategori Moderatörü
    puan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah tüm abilerim aynı şeyi söylemiş ama benim için durum farklı 16 yaşındayım ve çok yavaş geçiyor zaman
    Lise zamanı herkesin yavaştı kardeşim lise bitince hele bı de iş sahibi olunca zamanı tutamiyorsun.
  • 06-10-2025, 18:41:47
    #16
    Evet, 18 den sonra su gibi geçti zaman yaş 23.
    5 sene geçmiş üzerinden, 24 e gireceğiz.