
Geliyor gelmekte olan :D
13
●674
- 06-10-2025, 00:29:19Genelde klasiklerden okurum ve şuandada 9 tane bunları aldım sizin önerebileceğiniz hangi kitaplar var acaba mümkünse bölümlere ayrılmış olan tek part olunca sıkılıyorum yada enson nezaman kitap okudun ?

- 06-10-2025, 00:43:43Yanlış değilsem gördüklerim:
- Meditations, Marcus Aurelius
- 1984, George Orwell
- To the Lighthouse, Virginia Woolf
- The Pearl, John Steinbeck
- The Little Prince, Antoine de Saint-Exupéry
- A Clockwork Orange, Anthony Burgess
- Animal Farm, George Orwell
- Chess Story, Stefan Zweig
- Wind, Sand and Stars, Antoine de Saint-Exupéry
Şu üçlüyü sevme şansınız var.- Brave New World, Aldous Huxley
- The Metamorphosis, Franz Kafka
- Notes from Underground, Fyodor Dostoevsky
Ben ne severim?- Crime and Punishment, Fyodor Dostoevsky
- The Brothers Karamazov, Fyodor Dostoevsky
- The Idiot, Fyodor Dostoevsky
- Anna Karenina, Leo Tolstoy
- War and Peace, Leo Tolstoy
- The Death of Ivan Ilyich, Leo Tolstoy
- Selected Short Stories, Anton Chekhov
- The Cherry Orchard, Anton Chekhov
- Fathers and Sons, Ivan Turgenev
- Dead Souls, Nikolai Gogol
- The Master and Margarita, Mikhail Bulgakov
- 06-10-2025, 00:45:16Hocam sanki biraz fazla rus edebiyatı seviyor gibisinizAPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2025, 00:48:49Ben bu kadar sevdiğimi bilmiyordum. Kitaplarını bile okumamıştım. Rusya'da, Belarus'ta, eski sovyet ülkelerinde çok fazla tiyatro, opera ve çeşitli etkinliklere gittim. Sahnede kitabın canlısını gördüğünüzde ister istemez okuyorsunuz. Biri bu kitabı okuyup, tiyatro sahnesinde 400 kişinin kitabı canlandırdığını izlese, samimi söylüyorum, o kitabı en ince ayrıntısına kadar yaşar. Çünkü kafanızda o dönemi ve o dönemin getirdiklerini sahnede görünceye kadar doğru düzgün kurgulayamıyorsunuz. Oysaki giydiği kıyafetlerden, aldatılma hikayelerine, o dönemde o bölgedeki savaş ortamına, silah düellolarına kadar.. Her şeyi gördükten sonra insan çok başka hissediyor.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de var mı bilmiyorum. Ama bir efsanenin tiyatrosuna denk gelirseniz, mutlaka gidin.
Ortam öyle bir ortam ki, herkes jilet gibi takım elbiseleriyle, baloya gelir gibi giyinen kadınlarla ortama giriyor. Sanki o çağdaymış gibi giyinerek gittiğiniz bir tiyatro. Müthiş bir kültürel etkileşim. Aralardaki diyaloglar vb. İnsan sanki o dönemde yaşamış gibi oluyor. - 06-10-2025, 00:48:56aldıklarım bunlar hocam mumkunse turkce ısmı ıle solersenız onercegınız kıtaplarıAPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


