• 05-10-2025, 23:16:54
    #1
    merhaba arkadaşlar benim askerlik zamanım geldi yerimde belli 1 ay kadar kaçak gezsem gidip teslim olsam nasıl bir sorunla karşılaşırım yada bu 1 ay içerisin de polis çevirmesin de yakalanırsam doğrudan alıp götürüyorlar mı başına gelen varmı bilgisi olanlar yazarsa çok iyi olur internette araştırdım bi taraf tutanak tutar gönderir diyor bi taraf alıp götürürler diyor net cevap verebilecek varmı
  • 05-10-2025, 23:20:00
    #2
    Niye dertsiz başına dert arıyon
  • 05-10-2025, 23:20:49
    #3
    Kişisel Rütbe
    Msbye göre para cezası yersin
  • 05-10-2025, 23:21:00
    #4
    ilk yakalamada para cezası veriyorlar ,tekrar gitmezsen 2 yakalamada direkt askerlik şubesine oradan birliğine,ayrıca dava açarlar
  • 05-10-2025, 23:23:10
    #5
    bende istemiyorum fakat vergi borcumdan dolayı gitmek istemiyorum son 1 ay vergi borcunu kapatmak için işe devam edeceğim.
  • 05-10-2025, 23:23:59
    #6
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye dertsiz başına dert arıyon
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk yakalamada para cezası veriyorlar ,tekrar gitmezsen 2 yakalamada direkt askerlik şubesine oradan birliğine,ayrıca dava açarlar
    teşekkürler inş yakalanmam
  • 05-10-2025, 23:31:08
    #7
    Ne için gitmek istemiyorsunuz 1 ay?
  • 05-10-2025, 23:32:56
    #8
    benim arakdaş cevirmeye takılmıştı git şubeye konuş kacak görünüyorsun demişler gitmiş ek süre filan vermiş o zamanda üniversite katıldı uzattı tekrar bi sor istersen
  • 05-10-2025, 23:33:23
    #9
    Tecil ettir