merhaba arkadaşlar benim askerlik zamanım geldi yerimde belli 1 ay kadar kaçak gezsem gidip teslim olsam nasıl bir sorunla karşılaşırım yada bu 1 ay içerisin de polis çevirmesin de yakalanırsam doğrudan alıp götürüyorlar mı başına gelen varmı bilgisi olanlar yazarsa çok iyi olur internette araştırdım bi taraf tutanak tutar gönderir diyor bi taraf alıp götürürler diyor net cevap verebilecek varmı