unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye dertsiz başına dert arıyon
persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk yakalamada para cezası veriyorlar ,tekrar gitmezsen 2 yakalamada direkt askerlik şubesine oradan birliğine,ayrıca dava açarlar
teşekkürler inş yakalanmam