• 28-09-2025, 21:23:18
    #28
    hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1gb netim var kağnı gibi açtı yazıyı çok yavaş biraz kart tasarımı ypamak lazım bir kaç dokunuş yapın güzel olur elinize emeğinize sağlık
    pagespeed bakın hocam hızı iyi ya
  • 28-09-2025, 21:24:32
    #29
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    tarihieserler.com

    kadence ile ücretsiz kendi çabam ile bu kadar yapabildim güzel olmamışmı herşeyini kendim yaptım
    Her emek saygiyi ve güzelliği hakeder eline koluna sağlık
  • 28-09-2025, 21:31:46
    #30
    Turkiyemmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her emek saygiyi ve güzelliği hakeder eline koluna sağlık
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pagespeed bakın hocam hızı iyi ya
    Nako1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam, ellerinize sağlık
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satmadım hocam ben yücel bu arada nerden tanıştık ki çok dalgınım kusura bakmayın
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam üzülme ama html ogrenırken 2. 3. derste yaptırdıkları ilk site açıkcası
    efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş hocam elinize sağlık alan adı süpermiş
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain güzel içerik sahte scam site havası veriyor hocam
    enesolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karmaşık değil harika ancak arama butonuna tıklayınca gelen turuncu renk çok kötü duruyor
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu düzeltmiştim hocam bende normal görünüyor
    hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1gb netim var kağnı gibi açtı yazıyı çok yavaş biraz kart tasarımı ypamak lazım bir kaç dokunuş yapın güzel olur elinize emeğinize sağlık
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tablet ile bakıyorum şuan yazılarda kayma var. Başlangıç satırları temanın sol kenarına çok bitişik.

    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazık ki olmamış hocam. Renkler kötü, İçerik olmadan tasarım kendini göstermez. Anasayfa'da post card çok amatörce duruyor.

    https://tarihieserler.com/sumela-manastiri/

    Paragrafa küçük harfle başlamışsınız. Anasayfa'da cart içinde post description inanılmaz göz kanatıcı duruyor.

    Kullandığınız blog öne çıkarılmış görsel küçük ve kalitesiz. PC'den bakınca pixel pixel geliyor. Emeğe saygımız var ama sizin emeğinize saygınızın olmadığını görüyorum. Herkesin bilgisi olacak diye bir şey yok ama bilginiz yoksa önce bu işlerde kendinizi bilgi anlamında geliştirip sonra bu adıma geçmenizi tavsiye ederim. Bir ziyaretçi olarak bu siteye gelsem içerik bilgisine ihtiyacım olsa da sayfa sonunu görmeden CTRL + W yapar giderim. Ağır bir eleştiri oldu farkındayım ama ne yazık ki acı gerçekler böyle.
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün ve sade olmuş güzel
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğinize Sağlık,

    Geliştirilebilir.
    Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bizim Yücelin sitesi hocam
    BHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya ilgi çekici olmuş. Eline sağlıık.

    1. Öne çıkan görsel kalitesi kötü
    2. Yorumlarda web site yazıyor ama ekleme alanı yok.
    3. Yazar kısmında admin değil de site ismi vs yazılsa daha iyi olur.
    4. Sümela Manastırı yazısı yarıda kalmış.
    5. Üstteki kategoriler üzerinde çalışılabilir.
    6. Header'da bulunan "Sitemizde en güzel tarihi eserleri bulabilirsiniz..!" yazıyı değiştirebilirsiniz bence
    7. İletişim sayfası
    8. Arama çubuğunun ekrana gelip arka planı olmaması biraz zorlayıcı olmuş.


    Genel olarak ellerine sağlık baya şık duruyor hocam.
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sade ve güzel beğendim
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin yücel nereli hocam
    Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursalı hocam siz Yücel’den bu domaini satın mı aldınız hayret satmayı düşündüğünsen bahsetmedi hiç
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
    sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sade, minimal ve renk tonları çok güzel hocam. elinize sağlık
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soft, geliştirilecek çok fazla yer var.

    Yorumlamak için erken, içerikler oturmamış.

    Elinize sağlık, domain güzel.
    csharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil için yeterli ama masaüstü biraz basit olmuş bence
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence güzel olmuş emeğinize sağlık biraz daha içerik eklerseniz daha güzel duracaktır
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain güzel elinize sağlık hocam
    Aden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her emeğin değeri vardır hocam.Sade ve eski siteleri andırıyor ama konu ile uyumlu footer da birkaç düzenleme yapılırsa daha iyi olur iyi forumlar

    hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
    site hızı bu şekilde
  • 28-09-2025, 21:37:54
    #31
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satmadım hocam ben yücel bu arada nerden tanıştık ki çok dalgınım kusura bakmayın
    Mükemmel olay vallahi
  • 28-09-2025, 21:41:26
    #32
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel olay vallahi
    kafam karışık zaten iyice karıştı
  • 28-09-2025, 21:57:18
    #33
    Kişisel Rütbe

    yazı okunmuyor hocam
  • 28-09-2025, 21:58:56
    #34
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yazı okunmuyor hocam
    onunla uğraşıyorum şuan kral ayarını yapıyorken bakmışsın
  • 28-09-2025, 22:09:40
    #35
    Kişisel Rütbe
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onunla uğraşıyorum şuan kral ayarını yapıyorken bakmışsın
    Benden kaçmaz
  • 28-09-2025, 22:12:01
    #36
    Sade candır.