Ya Allah aşkına güzel olmamışmı +R10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ya Allah aşkına güzel olmamışmı +R10
53
●
2.700
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ya Allah aşkına güzel olmamışmı +R10
1
2
3
4
5
6
28-09-2025, 20:50:24
#1
MaXeM
tarihieserler.com
kadence ile ücretsiz kendi çabam ile bu kadar yapabildim güzel olmamışmı herşeyini kendim yaptım
28-09-2025, 20:51:15
#2
Digifox
Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
28-09-2025, 20:51:36
#3
sumatra
MaXeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tarihieserler.com
kadence ile ücretsiz kendi çabam ile bu kadar yapabildim güzel olmamışmı herşeyini kendim yaptım
sade, minimal ve renk tonları çok güzel hocam. elinize sağlık
28-09-2025, 20:51:50
#4
ademakcan
Soft, geliştirilecek çok fazla yer var.
Yorumlamak için erken, içerikler oturmamış.
Elinize sağlık, domain güzel.
28-09-2025, 20:51:57
#5
csharpcoder
Mobil için yeterli ama masaüstü biraz basit olmuş bence
28-09-2025, 20:51:59
#6
Blitzdigital
Bence güzel olmuş emeğinize sağlık biraz daha içerik eklerseniz daha güzel duracaktır
28-09-2025, 20:52:19
#7
berkx
Sosyal Medya Yönetimi 🚀
domain güzel elinize sağlık hocam
28-09-2025, 20:52:20
#8
MaXeM
Digifox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
SADE olsun hocam blog olduğundan dolayı öyledaha mantıklı geliyor bana seo puanı çok iyi çıkıyor
28-09-2025, 20:52:20
#9
Aden
Her emeğin değeri vardır hocam.Sade ve eski siteleri andırıyor ama konu ile uyumlu footer da birkaç düzenleme yapılırsa daha iyi olur iyi forumlar
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler