• 28-09-2025, 20:50:24
    #1





    tarihieserler.com

    kadence ile ücretsiz kendi çabam ile bu kadar yapabildim güzel olmamışmı herşeyini kendim yaptım
  • 28-09-2025, 20:51:15
    #2
    Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
  • 28-09-2025, 20:51:36
    #3
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    tarihieserler.com

    kadence ile ücretsiz kendi çabam ile bu kadar yapabildim güzel olmamışmı herşeyini kendim yaptım
    sade, minimal ve renk tonları çok güzel hocam. elinize sağlık
  • 28-09-2025, 20:51:50
    #4
    Soft, geliştirilecek çok fazla yer var.

    Yorumlamak için erken, içerikler oturmamış.

    Elinize sağlık, domain güzel.
  • 28-09-2025, 20:51:57
    #5
    Mobil için yeterli ama masaüstü biraz basit olmuş bence
  • 28-09-2025, 20:51:59
    #6
    Bence güzel olmuş emeğinize sağlık biraz daha içerik eklerseniz daha güzel duracaktır
  • 28-09-2025, 20:52:19
    #7
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    domain güzel elinize sağlık hocam
  • 28-09-2025, 20:52:20
    #8
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
    SADE olsun hocam blog olduğundan dolayı öyledaha mantıklı geliyor bana seo puanı çok iyi çıkıyor
  • 28-09-2025, 20:52:20
    #9
    Her emeğin değeri vardır hocam.Sade ve eski siteleri andırıyor ama konu ile uyumlu footer da birkaç düzenleme yapılırsa daha iyi olur iyi forumlar