Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
SADE olsun hocam blog olduğundan dolayı öyledaha mantıklı geliyor bana seo puanı çok iyi çıkıyor