Her emek saygiyi ve güzelliği hakeder eline koluna sağlık
pagespeed bakın hocam hızı iyi ya
Güzel hocam, ellerinize sağlık
satmadım hocam ben yücel bu arada nerden tanıştık ki çok dalgınım kusura bakmayın
hocam üzülme ama html ogrenırken 2. 3. derste yaptırdıkları ilk site açıkcası
güzel olmuş hocam elinize sağlık alan adı süpermiş
Sadece
domain güzel içerik sahte scam site havası veriyor hocam
Karmaşık değil harika ancak arama butonuna tıklayınca gelen turuncu renk çok kötü duruyor
onu düzeltmiştim hocam bende normal görünüyor
1gb netim var kağnı gibi açtı yazıyı çok yavaş biraz kart tasarımı ypamak lazım bir kaç dokunuş yapın güzel olur elinize emeğinize sağlık
Tablet ile bakıyorum şuan yazılarda kayma var. Başlangıç satırları temanın sol kenarına çok bitişik.
Ne yazık ki olmamış hocam. Renkler kötü, İçerik olmadan tasarım kendini göstermez. Anasayfa'da post card çok amatörce duruyor.
https://tarihieserler.com/sumela-manastiri/
Paragrafa küçük harfle başlamışsınız. Anasayfa'da cart içinde post description inanılmaz göz kanatıcı duruyor.
Kullandığınız blog öne çıkarılmış görsel küçük ve kalitesiz. PC'den bakınca pixel pixel geliyor. Emeğe saygımız var ama sizin emeğinize saygınızın olmadığını görüyorum. Herkesin bilgisi olacak diye bir şey yok ama bilginiz yoksa önce bu işlerde kendinizi bilgi anlamında geliştirip sonra bu adıma geçmenizi tavsiye ederim. Bir ziyaretçi olarak bu siteye gelsem içerik bilgisine ihtiyacım olsa da sayfa sonunu görmeden CTRL + W yapar giderim. Ağır bir eleştiri oldu farkındayım ama ne yazık ki acı gerçekler böyle.
Özgün ve sade olmuş güzel
Emeğinize Sağlık,
Geliştirilebilir.
Bu bizim Yücelin sitesi hocam
Baya ilgi çekici olmuş. Eline sağlıık.
1. Öne çıkan görsel kalitesi kötü
2. Yorumlarda web site yazıyor ama ekleme alanı yok.
3. Yazar kısmında admin değil de site ismi vs yazılsa daha iyi olur.
4. Sümela Manastırı yazısı yarıda kalmış.
5. Üstteki kategoriler üzerinde çalışılabilir.
6. Header'da bulunan "Sitemizde en güzel tarihi eserleri bulabilirsiniz..!" yazıyı değiştirebilirsiniz bence
7. İletişim sayfası

8. Arama çubuğunun ekrana gelip arka planı olmaması biraz zorlayıcı olmuş.
Genel olarak ellerine sağlık baya şık duruyor hocam.
sizin yücel nereli hocam
Bursalı hocam siz Yücelden bu domaini satın mı aldınız hayret satmayı düşündüğünsen bahsetmedi hiç
Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
sade, minimal ve renk tonları çok güzel hocam. elinize sağlık
Soft, geliştirilecek çok fazla yer var.
Yorumlamak için erken, içerikler oturmamış.
Elinize sağlık, domain güzel.
Mobil için yeterli ama masaüstü biraz basit olmuş bence
Bence güzel olmuş emeğinize sağlık biraz daha içerik eklerseniz daha güzel duracaktır
domain güzel elinize sağlık hocam
Her emeğin değeri vardır hocam.Sade ve eski siteleri andırıyor ama konu ile uyumlu footer da birkaç düzenleme yapılırsa daha iyi olur iyi forumlar
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
site hızı bu şekilde