Turkiyemmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her emek saygiyi ve güzelliği hakeder eline koluna sağlık
MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pagespeed bakın hocam hızı iyi ya
Nako1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hocam, ellerinize sağlık
MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satmadım hocam ben yücel bu arada nerden tanıştık ki çok dalgınım kusura bakmayın
hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam üzülme ama html ogrenırken 2. 3. derste yaptırdıkları ilk site açıkcası
efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel olmuş hocam elinize sağlık alan adı süpermiş
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece
goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain güzel içerik sahte scam site havası veriyor hocam
enesolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karmaşık değil harika ancak arama butonuna tıklayınca gelen turuncu renk çok kötü duruyor
MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu düzeltmiştim hocam bende normal görünüyor
hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1gb netim var kağnı gibi açtı yazıyı çok yavaş biraz kart tasarımı ypamak lazım bir kaç dokunuş yapın güzel olur elinize emeğinize sağlık
Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tablet ile bakıyorum şuan yazılarda kayma var. Başlangıç satırları temanın sol kenarına çok bitişik.

DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazık ki olmamış hocam. Renkler kötü, İçerik olmadan tasarım kendini göstermez. Anasayfa'da post card çok amatörce duruyor.

https://tarihieserler.com/sumela-manastiri/

Paragrafa küçük harfle başlamışsınız. Anasayfa'da cart içinde post description inanılmaz göz kanatıcı duruyor.

Kullandığınız blog öne çıkarılmış görsel küçük ve kalitesiz. PC'den bakınca pixel pixel geliyor. Emeğe saygımız var ama sizin emeğinize saygınızın olmadığını görüyorum. Herkesin bilgisi olacak diye bir şey yok ama bilginiz yoksa önce bu işlerde kendinizi bilgi anlamında geliştirip sonra bu adıma geçmenizi tavsiye ederim. Bir ziyaretçi olarak bu siteye gelsem içerik bilgisine ihtiyacım olsa da sayfa sonunu görmeden CTRL + W yapar giderim. Ağır bir eleştiri oldu farkındayım ama ne yazık ki acı gerçekler böyle.
Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özgün ve sade olmuş güzel
OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize Sağlık,

Geliştirilebilir.
Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bizim Yücelin sitesi hocam
BHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baya ilgi çekici olmuş. Eline sağlıık.

1. Öne çıkan görsel kalitesi kötü
2. Yorumlarda web site yazıyor ama ekleme alanı yok.
3. Yazar kısmında admin değil de site ismi vs yazılsa daha iyi olur.
4. Sümela Manastırı yazısı yarıda kalmış.
5. Üstteki kategoriler üzerinde çalışılabilir.
6. Header'da bulunan "Sitemizde en güzel tarihi eserleri bulabilirsiniz..!" yazıyı değiştirebilirsiniz bence
7. İletişim sayfası
8. Arama çubuğunun ekrana gelip arka planı olmaması biraz zorlayıcı olmuş.


Genel olarak ellerine sağlık baya şık duruyor hocam.
Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sade ve güzel beğendim
MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin yücel nereli hocam
Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursalı hocam siz Yücel’den bu domaini satın mı aldınız hayret satmayı düşündüğünsen bahsetmedi hiç
Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade durmuş hocam 2010 öncesi websiteleri andırıyor.
sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sade, minimal ve renk tonları çok güzel hocam. elinize sağlık
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soft, geliştirilecek çok fazla yer var.

Yorumlamak için erken, içerikler oturmamış.

Elinize sağlık, domain güzel.
csharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil için yeterli ama masaüstü biraz basit olmuş bence
Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence güzel olmuş emeğinize sağlık biraz daha içerik eklerseniz daha güzel duracaktır
berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain güzel elinize sağlık hocam
Aden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her emeğin değeri vardır hocam.Sade ve eski siteleri andırıyor ama konu ile uyumlu footer da birkaç düzenleme yapılırsa daha iyi olur iyi forumlar

hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
site hızı bu şekilde