• 28-09-2025, 02:13:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    mozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten iş yapıyorsan şu ticaret puanını düzelt. Kirayı bu şekilde çıkaramazsın
    Kahkaha attım. Yarıldım öldüm gülmekten. Nokta atışı diye buna denir.
  • 28-09-2025, 02:29:17
    #20
    Kardeş -2 ticaret nedir. Sen evlen ya boş ver
  • 28-09-2025, 02:34:05
    #21
    serdartash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altına imzamı atarım. 1 buçuk yıl önce rus, katolik sevgilimle evlendim. Anneme anne hatta anneciğim diyen tek gelin. Kavaltı ya da akşam yemeği için bir mekana gitmeyi teklif ettiğimde, "hangi koşullarda yapıldığını bilmiyoruz. Hem gereksiz pahalı ve hemde besin değeri anlamında kimyasal kullanılarak değersizleştirilmiş et ve sebze yemek için çok para ödenmez" diyen bir kadın. 2 nci evliliğim ama mutluluğum %90 %10 puanı bana pek et yedirmiyor. Oradan kırdım Kardiyovasküler sağlığıma dikkat etmem gerekiyormuş
    Kardo vardı et met hayırdır kardaş sen Amerika'nın oynumusun inanmayın bu adama yalandır bu böyle bir hayat olamaz bu yapay zeka kesin.
  • 28-09-2025, 12:36:28
    #22
    Birlikte yaşamadan (2-3ay boyunca her haftasonu 2-3gün birlikte kalmak da olur) ve uzun yola çıkmadan (bir haftalık tatil vs.) evlenmeyin hocam insanı bu iki şekilde tanırsınız
    Ekstralar:
    -Borç para isteyin
    -Bilerek 3.kişileri karıştırmadan bir kızdırın kavga çıkarın kavgada tutumuna bakın

    Her şey güzelse evlenin. Doğru kişiyle evlenmek insanı güçlü ve mutlu kılar
  • 28-09-2025, 12:56:59
    #23
    tabiki evlenin, hatta kesin evlenin, biz olmadıysak kimsenin mutlu olmaya hakkı yok
  • 28-09-2025, 14:55:00
    #24
    HSCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birlikte yaşamadan (2-3ay boyunca her haftasonu 2-3gün birlikte kalmak da olur) ve uzun yola çıkmadan (bir haftalık tatil vs.) evlenmeyin hocam insanı bu iki şekilde tanırsınız
    Ekstralar:
    -Borç para isteyin
    -Bilerek 3.kişileri karıştırmadan bir kızdırın kavga çıkarın kavgada tutumuna bakın

    Her şey güzelse evlenin. Doğru kişiyle evlenmek insanı güçlü ve mutlu kılar
    Çok mantıklı. Bunlara ek olarak ailesine de dikkat edin.
  • 28-09-2025, 16:36:17
    #25
    ben boşanma aşamasındayım. sakın evlenme.
  • 28-09-2025, 18:17:46
    #26
    Özellikle kiraya gidiyorsanız eve gereksiz eşya almayın, sadelik iyidir.
  • 28-09-2025, 18:24:03
    #27
    Tüm yorumları okudum, Allah herkesin karşısına iyi insanlar çıkartsın.