• 27-09-2025, 23:40:05
    #10
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    2 Tarafın ailesini de her şeyden uzak tutmaya çalışın,
    Nişanlılık sürecini kısa tutun,
  • 27-09-2025, 23:41:08
    #11
    Verebileceğim en büyük, en önemli ve en hayati tavsiyeyi veriyorum.

    Sakın EVLENMEYİN! (Sakın)
  • 27-09-2025, 23:41:22
    #12
    evleneceğin kişi yabancıysa ( müslüman olmayan, ya da diğer bir deyişle bizim veya bize benzer bir kültür ile yetişmemişse) evlen.
    böylelikle mutlu olma ihtimalin %0dan %5 e çıkabilir.
  • 27-09-2025, 23:45:01
    #13
    Yapma
  • 27-09-2025, 23:49:13
    #14
    Ekonomik özgürlüğün varsa ve eş adayının kişiliği sana uygunsa dene derim. En az 1 yıl nişanlı kal ki karşındaki insanın kişiliğini az çok öğrenme fırsatın olsun. Anlaşamayacak olursan kim ne derse desin (annen, baban vs.) nişanı atmaktan korkma, yoksa yıllarını heba edersin.
  • 27-09-2025, 23:51:44
    #15
    karşındaki anacı ise sen anacı isen evlenme. Anacı derken önceliği eş yerine anneye vere bilecek yapıda ise karşındaki evlenme eğer sen o yapıda isen hiç kimse ile evlenme
  • 28-09-2025, 00:03:21
    #16
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evleneceğin kişi yabancıysa ( müslüman olmayan, ya da diğer bir deyişle bizim veya bize benzer bir kültür ile yetişmemişse) evlen.
    böylelikle mutlu olma ihtimalin %0dan %5 e çıkabilir.
    Altına imzamı atarım. 1 buçuk yıl önce rus, katolik sevgilimle evlendim. Anneme anne hatta anneciğim diyen tek gelin. Kavaltı ya da akşam yemeği için bir mekana gitmeyi teklif ettiğimde, "hangi koşullarda yapıldığını bilmiyoruz. Hem gereksiz pahalı ve hemde besin değeri anlamında kimyasal kullanılarak değersizleştirilmiş et ve sebze yemek için çok para ödenmez" diyen bir kadın. 2 nci evliliğim ama mutluluğum %90 %10 puanı bana pek et yedirmiyor. Oradan kırdım Kardiyovasküler sağlığıma dikkat etmem gerekiyormuş
  • 28-09-2025, 00:58:31
    #17
    serdartash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altına imzamı atarım. 1 buçuk yıl önce rus, katolik sevgilimle evlendim. Anneme anne hatta anneciğim diyen tek gelin. Kavaltı ya da akşam yemeği için bir mekana gitmeyi teklif ettiğimde, "hangi koşullarda yapıldığını bilmiyoruz. Hem gereksiz pahalı ve hemde besin değeri anlamında kimyasal kullanılarak değersizleştirilmiş et ve sebze yemek için çok para ödenmez" diyen bir kadın. 2 nci evliliğim ama mutluluğum %90 %10 puanı bana pek et yedirmiyor. Oradan kırdım Kardiyovasküler sağlığıma dikkat etmem gerekiyormuş
    Hocam neden evliliği teşvik ediyorsunuz, yapmayın. Tutamayız bu kadar kişiyi . Allah mesut etsin sizi.
  • 28-09-2025, 01:57:44
    #18
    20 sene önce kafayı dinle bozmuştum. Kısa bir süre için bir tarikata takılmıştım. tesbihatta "min şerri nâr" cehennem ateşinin kötülüğünden koru derken millet normal amin derken "min şerri nisa" kadınların şerrinden (kötülüğünden) koru derken özellikle yaşlı abilerin bi amin deyişi var kabede bile öyle bağırmazlar. Önceleri herifleri cinsiyetçi sanıp önyargılı davrandım (su-i zan) ama 25 yılllık evililik sonrası anladım ki çok haklılarmış. Karı dırdırımna düşmektense Samanyolu galaksisinden daha büyük olan Andromedra galaksisinin merkezindeki karadeliğe düşer, tek boyuta dönüp, uzay zaman boyutları arası geberir giderim daha iyi. Çocuk olmasa evliliğin de çekilir yanı yok. Bekara karı boşamak kolay. Neyse. Gene de evlilikte hayır vardır derler. Hayırlısı neyse o olsun.