Ekonomik özgürlüğün varsa ve eş adayının kişiliği sana uygunsa dene derim. En az 1 yıl nişanlı kal ki karşındaki insanın kişiliğini az çok öğrenme fırsatın olsun. Anlaşamayacak olursan kim ne derse desin (annen, baban vs.) nişanı atmaktan korkma, yoksa yıllarını heba edersin.