20 sene önce kafayı dinle bozmuştum. Kısa bir süre için bir tarikata takılmıştım. tesbihatta "min şerri nâr" cehennem ateşinin kötülüğünden koru derken millet normal amin derken "min şerri nisa" kadınların şerrinden (kötülüğünden) koru derken özellikle yaşlı abilerin bi amin deyişi var kabede bile öyle bağırmazlar. Önceleri herifleri cinsiyetçi sanıp önyargılı davrandım (su-i zan) ama 25 yılllık evililik sonrası anladım ki çok haklılarmış. Karı dırdırımna düşmektense Samanyolu galaksisinden daha büyük olan Andromedra galaksisinin merkezindeki karadeliğe düşer, tek boyuta dönüp, uzay zaman boyutları arası geberir giderim daha iyi. Çocuk olmasa evliliğin de çekilir yanı yok. Bekara karı boşamak kolay. Neyse. Gene de evlilikte hayır vardır derler. Hayırlısı neyse o olsun.