serdartash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altına imzamı atarım. 1 buçuk yıl önce rus, katolik sevgilimle evlendim. Anneme anne hatta anneciğim diyen tek gelin. Kavaltı ya da akşam yemeği için bir mekana gitmeyi teklif ettiğimde, "hangi koşullarda yapıldığını bilmiyoruz. Hem gereksiz pahalı ve hemde besin değeri anlamında kimyasal kullanılarak değersizleştirilmiş et ve sebze yemek için çok para ödenmez" diyen bir kadın. 2 nci evliliğim ama mutluluğum %90 %10 puanı bana pek et yedirmiyor. Oradan kırdım Kardiyovasküler sağlığıma dikkat etmem gerekiyormuş
Kardo vardı et met hayırdır kardaş sen Amerika'nın oynumusun inanmayın bu adama yalandır bu böyle bir hayat olamaz bu yapay zeka kesin.