2 Tarafın ailesini de her şeyden uzak tutmaya çalışın,
Nişanlılık sürecini kısa tutun,
Evli abilerden bekarlara tavsiye
29
●1.812
- 27-09-2025, 23:49:13Ekonomik özgürlüğün varsa ve eş adayının kişiliği sana uygunsa dene derim. En az 1 yıl nişanlı kal ki karşındaki insanın kişiliğini az çok öğrenme fırsatın olsun. Anlaşamayacak olursan kim ne derse desin (annen, baban vs.) nişanı atmaktan korkma, yoksa yıllarını heba edersin.
- 27-09-2025, 23:51:44karşındaki anacı ise sen anacı isen evlenme. Anacı derken önceliği eş yerine anneye vere bilecek yapıda ise karşındaki evlenme eğer sen o yapıda isen hiç kimse ile evlenme
- 28-09-2025, 00:03:21Altına imzamı atarım. 1 buçuk yıl önce rus, katolik sevgilimle evlendim. Anneme anne hatta anneciğim diyen tek gelin. Kavaltı ya da akşam yemeği için bir mekana gitmeyi teklif ettiğimde, "hangi koşullarda yapıldığını bilmiyoruz. Hem gereksiz pahalı ve hemde besin değeri anlamında kimyasal kullanılarak değersizleştirilmiş et ve sebze yemek için çok para ödenmez" diyen bir kadın. 2 nci evliliğim ama mutluluğum %90By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%10 puanı bana pek et yedirmiyor. Oradan kırdım
Kardiyovasküler sağlığıma dikkat etmem gerekiyormuş
- 28-09-2025, 00:58:31Hocam neden evliliği teşvik ediyorsunuz, yapmayın. Tutamayız bu kadar kişiyiserdartash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Allah mesut etsin sizi.
- 28-09-2025, 01:57:4420 sene önce kafayı dinle bozmuştum. Kısa bir süre için bir tarikata takılmıştım. tesbihatta "min şerri nâr" cehennem ateşinin kötülüğünden koru derken millet normal amin derken "min şerri nisa" kadınların şerrinden (kötülüğünden) koru derken özellikle yaşlı abilerin bi amin deyişi var kabede bile öyle bağırmazlar. Önceleri herifleri cinsiyetçi sanıp önyargılı davrandım (su-i zan) ama 25 yılllık evililik sonrası anladım ki çok haklılarmış. Karı dırdırımna düşmektense Samanyolu galaksisinden daha büyük olan Andromedra galaksisinin merkezindeki karadeliğe düşer, tek boyuta dönüp, uzay zaman boyutları arası geberir giderim daha iyi. Çocuk olmasa evliliğin de çekilir yanı yok. Bekara karı boşamak kolay. Neyse. Gene de evlilikte hayır vardır derler. Hayırlısı neyse o olsun.
%10 puanı bana pek et yedirmiyor. Oradan kırdım
. Allah mesut etsin sizi.