• 27-09-2025, 15:56:58
    #1
    Savcılığa ekran görüntülerini delil olarak sunabilirmiyim ve işleyiş nasıl ne yapmam lazım bilenler yazarsa sevinirim
    • takiples
    takiples bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-09-2025, 16:07:07
    #2
    Merhabalar;



    Alıntı
    Ekran Görüntüleri Delil Olarak Kullanılabilir Mi?
    Alıntı
    Son zamanlarda herkesin rahatlıkla telefonundan bir tuşla aldığı ekran görüntüleri mahkemeye delil olarak sunulmak istenmektedir. Fakat ekran görüntüleri üzerinde rahatça oynama yapılabileceği göz önüne alındığında bu deliller mahkemelerde tek başına delil olarak kabul edilemeyecektir. Bu ekran görüntülerinin delil niteliği taşıması için başkaca delillerle desteklenmesi gerekir.

    https://citil.av.tr/sosyal-medya-kay...dilemeyecektir.

    Saygılar
  • 27-09-2025, 16:07:36
    #3
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler inceleyecegim
    • TekLanDC
    TekLanDC bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-09-2025, 16:08:37
    #4
    Ayrıca dava açmak için basit bir dilekçe bile yetiyormuş;
    Onun içinde link iletiyorum

    https://kadimhukuk.com.tr/dava-harci...%20%C3%B6denir.

    Saygılar
  • 27-09-2025, 16:09:20
    #5
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca dava açmak için basit bir dilekçe bile yetiyormuş;
    Onun içinde link iletiyorum

    https://kadimhukuk.com.tr/dava-harci...%20%C3%B6denir.

    Saygılar
    Tesekkurler
  • 27-09-2025, 16:55:28
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa ekran görüntülerini delil olarak sunabilirmiyim ve işleyiş nasıl ne yapmam lazım bilenler yazarsa sevinirim
    Savcılığa veya kolluğa şikayette ekran görüntülerini kağıda A4'a basılı şekilde teslim ederseniz daha rahat işiniz çözülecektir.
  • 27-09-2025, 16:56:14
    #8
    takiples adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa veya kolluğa şikayette ekran görüntülerini kağıda A4'a basılı şekilde teslim ederseniz daha rahat işiniz çözülecektir.
    Noter tasdiki felan diyor hocam öyle birşey varmi
    • takiples
    takiples bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-09-2025, 16:57:25
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noter tasdiki felan diyor hocam öyle birşey varmi
    Hayır o ne alaka hocam yazışmaları A4'e basılı şekilde teslim etmeniz lazım özellikle karakol bu konuda telefonu verin veya görüntüleri bize atın demiyor direkt siz götürürseniz dosyaya ekleme yapıyor , noter ne alaka şikayet ettiğiniz kişiyi satinmı almaya gidiyorsunuz .