takiples adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savcılığa veya kolluğa şikayette ekran görüntülerini kağıda A4'a basılı şekilde teslim ederseniz daha rahat işiniz çözülecektir.
Noter tasdiki felan diyor hocam öyle birşey varmi