Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noter tasdiki felan diyor hocam öyle birşey varmi
Hayır o ne alaka hocam yazışmaları A4'e basılı şekilde teslim etmeniz lazım özellikle karakol bu konuda telefonu verin veya görüntüleri bize atın demiyor direkt siz götürürseniz dosyaya ekleme yapıyor , noter ne alaka şikayet ettiğiniz kişiyi satinmı almaya gidiyorsunuz .