• 24-09-2025, 23:47:52
    #1
    Kimse orta açamıyor. Direkt ayağa yani adrese teslim bile pas veremiyorlar. Kontra atak yok yerleşmiş bir hücum seti yok araya kaçma yok. valla mourinho varken en azından bi gol beklentisi vardı şuan sanki bal ligi izliyormuş gibiyim.

    Teknik direktör ocak ayını görürse şükretsin. Maalesef bu sene de şampiyon olamayacaklar. Geçmiş olsun.
  • 24-09-2025, 23:51:02
    #2
    "Teknik direktör ocak ayını görürse şükretsin."

    İşte Fenerbahçenin sorunu bu, kaç tane daha teknik direktör yiyecek bu takım?
  • 24-09-2025, 23:51:16
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    her zamanki fener maalesef
  • 24-09-2025, 23:52:06
    #4
    Biz bu sene 2.liği Beşiktaşa kaptırırız
  • 24-09-2025, 23:52:30
    #5
    Kurumsal Üye
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse orta açamıyor. Direkt ayağa yani adrese teslim bile pas veremiyorlar. Kontra atak yok yerleşmiş bir hücum seti yok araya kaçma yok. valla mourinho varken en azından bi gol beklentisi vardı şuan sanki bal ligi izliyormuş gibiyim.

    Teknik direktör ocak ayını görürse şükretsin. Maalesef bu sene de şampiyon olamayacaklar. Geçmiş olsun.
    Fener Gs trabzon Bjk hepsi karma takım yapsalar yine havlu atarlar oyun disiplini taktiği yok.
  • 24-09-2025, 23:53:33
    #6
    Eninde sonunda sorunun yapı ile alakalı olmadıgını anlayacaklar.