Kimse orta açamıyor. Direkt ayağa yani adrese teslim bile pas veremiyorlar. Kontra atak yok yerleşmiş bir hücum seti yok araya kaçma yok. valla mourinho varken en azından bi gol beklentisi vardı şuan sanki bal ligi izliyormuş gibiyim.

Teknik direktör ocak ayını görürse şükretsin. Maalesef bu sene de şampiyon olamayacaklar. Geçmiş olsun.