• 22-09-2025, 10:53:59
    #1
    Herkese Merhaba,
    Aranızda Hipicon’da satış yapan var mı? Satışlar nasıl gidiyor, müşteri potansiyeli ve pazar yeri olarak deneyimleriniz neler? Komisyon oranları, ödeme süreçleri ve genel işleyiş hakkında deneyimleriniz nelerdir?
  • 22-09-2025, 10:54:28
    #2
    İlk defa duyuyorum orayı
  • 22-09-2025, 10:57:44
    #3
    OzcanByri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese Merhaba,
    Aranızda Hipicon’da satış yapan var mı? Satışlar nasıl gidiyor, müşteri potansiyeli ve pazar yeri olarak deneyimleriniz neler? Komisyon oranları, ödeme süreçleri ve genel işleyiş hakkında deneyimleriniz nelerdir?
    hocam müşteri potansiyeli az çok fazla şikayet konusu oldu zamanında. önermem şahsen.