Herkese Merhaba,
Aranızda Hipicon’da satış yapan var mı? Satışlar nasıl gidiyor, müşteri potansiyeli ve pazar yeri olarak deneyimleriniz neler? Komisyon oranları, ödeme süreçleri ve genel işleyiş hakkında deneyimleriniz nelerdir?