• 22-09-2025, 10:36:48
    #1
    İphone 14 pro almanyadan media marktden aldım ilk çıktığında, Türkiyede pasaporta kaydettim ve öyle kullanıyorum. bu sene dolacak artık 3 yıl olunca herkes kullanabiliyor ya, bu telefonu değiş tokuşta değerlendirebiliyor muyum? Satarken fiyat düşüyor mu orjinal media markt ürünü telefonda?
  • 22-09-2025, 10:56:42
    #2
    Hocam isterseniz ikinci el olarak satabilirsiniz. Tüm hatlara açık olduğu için TR cihazı gibi fiyat verip, satabilirsiniz. Medimarkt, Vatan gibi firmaların eskisini getir yenisini götür kampanyaları için mağazaya gidip, bilgi alabilirsiniz. Ama yurtdışı cihazı olduğunu belirtince çok komik rakamlar teklif edebiliyorlar.
  • 22-09-2025, 11:15:05
    #3
    Hocam ayrıca eğer 2022'de kaydetmişseniz cihazı muhtemelen şuan tüm hatlara açılmıştır. Farklı bir hat ile kontrol edin.