İphone 14 pro almanyadan media marktden aldım ilk çıktığında, Türkiyede pasaporta kaydettim ve öyle kullanıyorum. bu sene dolacak artık 3 yıl olunca herkes kullanabiliyor ya, bu telefonu değiş tokuşta değerlendirebiliyor muyum? Satarken fiyat düşüyor mu orjinal media markt ürünü telefonda?